pühapäev, mai 21, 2006

Ei soovita!



Käisin täna Björniga taas lõbustuspargis. Eks see minu karussellitamise aastakaart ongi ju töö eesmärgil mulle ostetud ;) Algus oli kena. Käisime tornis, mis annab panoraamvaate linnast. Istud mugavalt toolil ja vaatad maast laeni ulatuvatest akendest välja ja keerled ümber torni telje. Meenutas mulle Eiffeli torni kangesti. Vaatepilt oli vaatamata vihmasele ilmale muidugi vaimustav! Seejärel oli samas tornis veel võimalus 15-minutilist kolmedimensioonilist filmi vaadata. Paned kinosaalis spetsiaalsed prillid ette ja kiljud nii mis hirmus. Jube lahe oli! Satud ise sündmuste keskele, vaatad maoga tõtt, saad millegagi vastu pead jne. Film oli globaalsetest probleemidest: vihmametsade hävitamine, kliima soojenemine, liikide väljasuremine. Super kogemus! Sinna tahan veel :P

Seejärel valis Björn oma peaaegu, et lemmikatraktsiooni. Meil vist kutsutakse seda Ameerika raudteeks (vaata pilti nr 1). "Ära sa üldse karda. Ma luban, et see pole üldse hirmus!" Tegelikult oli ikka hirmus küll: üles-alla, paremale-vasakule ja kõike seda hirmus kiiresti. No jäin ellu, aga jala võttis värisema hiljem küll.


Sattusime peale seda tõelise Ameerika raudtee atraktsiooni kanti. Björn kohe mul käest kinni ja nõudma, et ma tahan sinna nüüd. Küll ma siis keelitasin, et ma ootan sind väljapääsu juures ja ma saadan su rongini jne. Mitte miski ei mõjunud! Hakkas juba karjuma, et mina ei sõitvat mitte kunagi temaga kui tema seda tahab jne. Ütlesin siis, et hea küll. "Mina EI TAHA sellega sõita, aga kuna sina nii väga tahad ja üksi nõus minema pole, siis vaid sellepärast ma sõidan sinuga kaasa". No kuna ma praegu seda lugu kirjutan, siis tähendab see seda, et jäin ellu, kuid ELU SEES EI LÄHE ENAM!!! Kohutav lihtsalt! Vaata kahte järgmist pilti, siis saad aimu kui kõrge see on (võrreldes tavalise elumajaga näiteks). Minu arust sõitisime helikiirusel ja lõppu ei paistnud tulevat. Kapuuts peas, silmad kinni ja suurest hirmus ei tulnud piuksu ka suust välja. Saad ühest surmasõlmest mööda ja näed, et ahaa, juba tuleb järgmine. Käsi südamel - nõrganärvilised, ärge proovige! Rongilt maha tulles ja paar sammu edasi astudes tervitas meid põrandal kellegi poolseeditud lõunasöök. Oleks ise hiljuti söönud, siis oleks ma juba rongi peal selle välja pursanud. Huvitav oli muidugi see, et Björn ise sõitis vähemalt poole sellest teest käed üleval ja karjus alguses mullegi: "Ma ütlesin ju, et see pole jube! Tõsta ka käed üles! On ju vahva!" Ainsad sõnad, mis sel atraktsioonil mul suust välja tulid olid - Ole kuss, Björn!!! Jala võttis see atraktsiooni ikka täiesti võdisema, silmad käisid ka peas pahupidi ringi. Atraktsioonilt naastes on spetsiaalne suur müügilett vähemalt kümne hiigelsuure telekaga, kus viimase rongi peal olnutest pilte võib näha. Kui väga meeldib, siis saad selle kohe ka endale 49.- SEK-i eest osta. Sellise suure ja ilusasti kaante vahele raamituna. Ma enda pilte ei hakka siinkohal kommenteerimagi.

Üks julm asi on maailmas veel olemas. Kopenhaageni lõbustuspargis on karussell, millega sõidad kõigepealt maapinnast 80 meetri kõrgusele ja siis keerutad kiirusega 70 km/h. Olen seda karusselli pildil näind. Ei, aitäh!!!

Kommentaare ei ole: