pühapäev, oktoober 08, 2006

Viimane nädal....start!

* Homsest algab see nädal, mil koju tagasi jõuan. Samas on homme üks neist päevadest, mil tuhat tegemata asja veel kordaajamist ootavad. Hoian pöialt, et kolmapäevane üritus seekord korda läheks ;)
* Björni lõpukingi kui tänu meie koosveedetud aja eest loodan ka laupäeva hommikuks ikka timmi saada. See on üks suur isetegevuse projekt!
* Eile jätsin kaksikutega hüvasti. Terve nende pere oli minuga väga rahul ja kutsusid kindlasti tagasi kui mul vähegi võimalik oleks. Hüperaktiivne Georg võttis mind isegi omaks ja ootas iga nädal minuga kohtumisi. Ahh...kui kurb oli sealt viimast korda ära tulla. Niuks!
* Täna jätsin hüvasti meie koristajaga. Uskumatu tundus meile mõlemale kui kiiresti aeg lendab. Siuhh ja aasta :O Eva on üks minu lemmikuid siin olnud, tõeliselt tubli inimene!
* Täna olen tegelenud oma garderoobiga - pesnud ära 90% oma riietest, kuivatanud, triikinud, pakkinud. Aasta tagasi tulin ma siia 20 kg kaaluva pagasiga, mis muuhulgas sisaldas peale riiete ju ka kõike muud eluks vajalikku. Kuidas mul neid riideid nüüd NII palju on? Ah?
* Vanemad saabusid USA-st tagasi. Sverkeri käest sain kingituseks oma lemmikparfüümi :P
* Hakkan nüüd tegema nimekirja tegemist vajavatest asjadest, sest muidu saab kõik olema nagu pudru ja kapsad. Just nagu see postituski :)

Kommentaare ei ole: