teisipäev, august 15, 2006

Do you want to delete this blog?

YES!

Et mida ma siis veel ootan? No mul jooksis läpakas jäädavalt kokku ja sinna sisse jäid kõik minu pildid ka - Londoni reisist ja minust ning Björnist ja sellest suvest ning Kopenhaageni reisist pluss veel veidike Eestis oleku aja pilte. Korvamatu kahju ma arvan:( Seoses portaali pilt.ee etteteatamata kadumisega internetimaastikult jäin ma ilma oma Pariisi reisi piltidest, tööalastest piltidest nagu suvepäevad, talvepäevad (neid ei saaks iial tagasi kuskilt mingit muud teed pidi) ja kõikvõimalikest ilusatest aegadest toredate inimestega mitmete aastate vältel! Mitte kui midagi ei saa enam usaldada. Seda, et kedagi, teadsin ma varem ;) Ja siis ma tegelikult loodan, et leian mingi väga lollikindla viisi oma mälestuste salvestamiseks ja kuna siin blogis on eelnevalt üles riputatud ka piisavalt palju pilte, siis sellepärast ma seda ära ei kustutagi veel. Igaks juhuks!
PS! Sorry Kajakas Su tähendusrikka kommentaari kustutamise pärast seoses samalaadse eelneva üllitisega :D

2 kommentaari:

Kajakas ütles ...

oehh :) jumal tänatud

Mari-Leen Albers ütles ...

iga kord kui pildid arvutisse paned, kõrveta nad kohe plaadile, soovitatavelt ülekirjutavale plaadile, siis saad koguaeg uusi lisada ja kui midagi juhtuma peaks ei lähe kaotsi.. :)