pühapäev, juuni 11, 2006

Voodilugu



Siin on pildid minu ja Björni katusekambrist. Meie perel oli broneeritud ühes majas kahene tuba ja teises majas läbi kahe korruse ulatuv sviit, kus voodeid kokku 5. Nina ja Jenni said kahese toa ning Björnile ja mulle jäi sviidi ülemisel korrusel olev katusekamber, beebile tema vanematega jäi teine magamistuba minu ja Björni toa vastas. Kui me saabusime reede õhtul ja tube üle vaatasime, siis meie tuppa astudes ütlesin Björnile, et valigu nüüd kumma voodi ta endale tahab saada (üks voodi oli toa ühes servas ja teine teises). Björn ütles, et ei nii see küll ei lähe. "Me magame ikka voodid koos!" ja mees, teinekord ei saa sokkegi ise jalga ajas mõlemad voodid toa keskele kokku. Nii pidavat parem olema :D

Ja kui ma saabumise õhtul vanematega veini jõin, siis tuli Björn minu kõrvale ja ütles, et ta nüüd ootab kui ma veiniga olen lõpetanud, et siis on meil aeg ära magama minna :D

2 kommentaari:

keldrikorruse tüdruk ütles ...

Tundub, et keegi on endale austaja saanud ;P

elust enesest ütles ...

see tunne pole kestev ;)