reede, juuni 16, 2006

Pahupidi tunded

Kell on kaks öösel. On reede, 16.juuni ja ma sõidan täna hommikul Eestisse. Nii on lihtsalt välja kujunuenud, et ennem koju minekut olen siin poole hommikuni üleval. Eelmine kord magasin vaid 2,5 h. Aga võin nii lennukis kui ka kunagi hiljem magada, seega pole absoluutselt hullu midagi ;) Pakkimine, toa koristamine ja oma asjade ära panemine nii, et need kellegile ette ei jääks - kõik see võtab aega ju.

Pole saanud viimastel päevadel mahti, et siia kirjutada. Võiks ju rääkida veel Skånest, Björni kooli lõpupeost, kahest esimesest suvevaheaja päevast temaga ja muudest tegemistest. Olen selle asemel hoopis aega veetnud arvutist eemal. Enamasti Björniga koos olles :o Meil on temaga mingi uus ajajärk nüüd kui kool on läbi. Suvevaheaeg on ikka midagi muud kui talve- või kevadvaheaeg. Juba see teadmine, et puhkus ei kesta vaid nädala, loeb palju. Meil on aega hommikul kaua magada, koos rõdul hommikust süüa, koos ühe jalgratta seljas linna mineva bussi peale kihutada (tegelt me mõlemad teame, et ehk ei maksaks Björni ratta peale kahekesi ronida, kuid me teeme seda ikkagi :§), linnas rahulikult ringi jalutada, muuseumis käia, pargis palli mängida, kohvikus jäätist süüa. Laps mängib rahulikult mänguväljakul niikaua kui tahab ja mina istun pargipingil ja võtan päikest. Mõlemad on rahul :) Peab kohe kiitma teda! Käisime loodusloo muuseumis ja ta kannatlikult kõndis minuga kaasa kõikide mind huvitavate eksponaatide juurde. Käisime armastuse teemalist eriväljapanekut nimega "Power of love" ka vaatamas, kuigi see oli alla 15 keelatud :P

Nüüd kui ma olen oma kummuti peale välja ladunud tema kõikvõimalikud kaardid (lõbustuspargi aastakaart, bussisõidu kaart, muuseumisse tasuta sissepääsu kaart jne) ja mu rahakott on kohe poole tühjem, siis on nii kurb olla :(

Suvel on siin niiiiiii mõnus !

Kommentaare ei ole: