esmaspäev, juuni 05, 2006

Minu hobi



Mul on hobi. Midagi sellist ilma milleta ma ei saa. Ma olen oma hobist sõltuvuses - kui ma ei saa sellega tegeleda, siis tunnen end kohe halvasti. Minu hobi on Friskis ja Svettis spordiklubi. Mul on poolaasta kaart ja võin käia poole aasta jooksul jõusaalis ning kõikides erinevates aeroobika trennides niipalju kui jaksan. Endalegi imestuseks jaksan ma päris palju - tahan sinna minna iga päev. See on koht, kus ma maandan kõik oma negatiivsed emotsioonid ning pinged. Kahjuks on seda negatiivset, mis minusse koguneb PALJU. Ma pole alla andnud ega oma perekonda teise perekonna vastu välja vahetanud, kuigi võimalus oleks olnud ja on praegugi. Aeroobikas karates või jõusaalis jooksulindil joostes saan sellest kõigest pahast vabaks. Kuigi teinekord on mul jaks otsas isegi trenni minnes, siis vahele ei jäta ma ühtki võimalust ja armu ma endale ka ei anna, pigistan välja viimsegi piisa. Uskumatu lugu, aga tasa ja targu alustatud järjepidev trenn on mind välja viinud selleni, et näiteks täna jooksin ühe tunniga 9,8 kilomeetrit. Püüdsin nii kustutada eilset päeva. Tänane päev on veel hullem olnud. Huvitav palju ma homme jooksen?

1 kommentaar:

keldrikorruse tüdruk ütles ...

Oiii kuidas tahaksin ka joosta.
Igatsen seda aega, millal saan jälle jooksusussid jalga tõmmata ja metsa poole punuma pista.

ps! See kõik teeb Sind palju tugevamaks. Imetlen Sind!
Kallid
Meie kaks ühes kehas :D