kolmapäev, juuni 07, 2006

Londoni reisi kolmas päev - 27.mai 2006

Londoni reisi kolmanda päeva hommikul ärkasime üles selles suurepärases muinasjutulossis. Selles kodus oli midagi sellist, mis kodust kodu teeb. Minu Rootsi kodus sellist tunnet pole :( Uni oli igastahes suurepärane olnud ja tuju silma lahtitegemisest alates super. Mul oli eelmisel õhtul Theres´ilt luba saadud tema vannitoa kasutamiseks (koos kõige vajamineva kasutamisõigusega). Londonis oli meil hotellis ju kaks kraani - ühest külm vesi ja teisest kuum. No kuidas sa ennast sedasi pesed? Uhh, kui mõnus oli vannis mõnuleda hommikul. Theres´i vannituba oli vaid Body Shopi toodete päralt: shampoonid, palsamid, dushigeel, vannivaht, kehakreemid jne. Iga hommik võiks nii kaunilt alata.
Seejärel oli aeg hommikusöögiks. Theres oli küpsetanud värsked kuklid, valmistanud presskannu kohvi ning muidugi kõikvõimalik kraam võileiva vahele + jogurtid, piim, värskelt pressitud apelsinimahl. Kui ma siis seda sooja kuklit koos juustu ja tomativiiluga sõin ning kohvi peale rüüpasin, siis ütlesin Mariele, et see tüdruk on küll taevast allasadanud ingel. Tõesti, ma pole oma töös temast pooltki :§
Peale hommikusööki ajasime kõik kummikud jalga ning tegime ekskursiooni ümber valduste: tenniseväljak, hobuste treenimispaik, aiamaja, aed, bassein, terrass jne. Hüpersuur krunt, superilus elamine ning palju eesolevat tööd - nii ta oli.
Lõunaks pidime pakkima oma pagasi. Ennem seda jõudsin mina koos Marie ja Astridiga käia veel külavahel autoga sõitmas ning väiksele Andreale, kes mõned päevad tagasi 5-aastaseks sai, sünnipäevakingiks ratsutamiseks mõeldud spetsiaalseid pükse ostmas. Seejärel koju tagasi ning nende majast üle tee asuvasse ehtsasse inglise pubisse lõunat sööma. Peale lõunat suundusime koju, kuhu olime tellinud suure takso. See taksojuht oli nii naljakas. Ta naeris südamest meie üle. Talle olevat meiesugune pere esimene selline kogemus. Loomulikult ajab naerma - 8 inimest, paar tonni pagasit, nuttev beebi ja hunnik karjuvaid teismelisi. Õudusunenägu ju! Tunniajase taksosõidu järel olime taas Londonis ning tagasi oma hotellis. Kuna nüüd oli laupäev ning hotell üle broneeritud, siis upgrade´iti meie tavalised toad sviitideks. Milline õnn, ei peagi neljakesi ühes toas magama! Sviidid oli vägevad, eriti muidugi vanemate oma, kuid ega meiegi oma tegelikult kehvem polnud. Peale check-in´i algas meil vaba programm, mis oli eelkõige ette nähtud shoppamiseks. Ütlesin kohe tüdrukutele välja, et mina nendega koos ei shoppa. Meil on nii erinev maitse, et koos shoppata on lihtsalt võimatu. Asusin, siis omal käel Londoni avastama. Minu lemmikpood oli muidugi - NEXT. Sümboolsed kingid said ostetud vaid kõige kallimatele (minu perele ja kallile kõhupliksile :) Muide, Martale ostsin kõige esimesena :P Niipalju siis shoppamisest. Rohkem seda delikaatset teemat ei puuduta ;)
Peale shoppingtuuri pidime kogunema kella 20.00ks vanemate sviiti. Tervitati meid shampuse ja suupistetega. Väike omaette olemine ning peale seda suundusime itaalia restorani. Viimase õhtu puhul Londonis ootas meid suurepärane õhtusöök, mis algas aperatiivi, oliivide, juustuvalikuga, edasi pearoaks just see, mis meeldib ning lõpetuseks veel magustoit ja loomulikult jõime hulga veini ära.
Väike intsident juhtus meil ka. Nimelt peale magustoidu tellimuse sisseandmist tasusime oma arve ära. Magustoidu serveerimisel aga ajas ettekandja, kes nii hoolsasti naeratanud ja silma teinud oli, Björni toolile kaks jäätisepokaali ümber. Tore lugu küll. Mõtlesin, et näis, mis nüüd siis saab. Kliendil on arve makstud ja nüüd teeb siis ettekandja sellise apsu. Loomulikult koristati kõik imekiiresti ära ja vabandati ette ning taha. Jäätisepokaalid saabusid uuesti lauda, Björn sai ühe erilise Coca-Cola (olime seda talle sel õhtul tellinud ning Björn oli isegi pudeli endale küsinud, nüüd sai siis ühe täis pudeli lisaks). Suurematele tehti maja kujul välja üks kange itaalia naps. No võis rahule jääda, võib teinekordki tagasi minna :)
Südaöö paiku jõudsime tagasi hotelli. Seekord olin nii väsinud, et pugesin kohe tuttu.