teisipäev, oktoober 03, 2006

Kuidas meil õudne oli :D

Olen kodus koos Björni ja Jenniga. Sööme õhtust. Väljas sajab vihma ning tuul puhub (kõvasti). Peale õhtusööki hakkab ka müristama ning välku lööma. Björn kardab jubedalt sellist asja. Poeb minu külje alla ja tunnistab, et temal on õudne. Istume siis sohvale, mina viskan jala üle teise, viibutan jalga ning seletan siis lapsele, et kui sa majas oled, siis ei juhtu midagi ja äikest pole üldse vaja karta jne. Õnneks läheb ilm rahulikumaks tagasi. Björn läheb magama. Jenni kaob oma tuppa, mina istun oma arvutiga telekatoas. Ja siis hakkab uuesti välgutama. Ma ei lase ennast üldse häirida. Seni kuni... Veerand kaksteist öösel peale tugevat äikesetormi, mis sugugi veel lõppemise märke ei näita...lööb terve süsimust taevas valgeks ning samal sekundil käib meie maja taga selline pauk, et ma lausa hüppan hirmust püsti...samal ajal jookseb täiest kõrist karjudes oma toast välja Jenni, kes ühes sekundis kümme korda minu nime hüüab ning samal sekundil kui pauk käis, läks tööle maja alarm, mis karjub VÄÄGA kriiskavalt ja valjult. Ühe sekundiga on juhtunud nii palju, et ei saa millesti aru. Jenni karjub, et välk lõi meie maja taha (tema toa aknad on just sinnapoole) ning tuletõrje-alarm läks tööle. Oi kui "vahva!" Meie majas on kuus erineval tasapinnal olevat korrust ning alarme, mis karjuvad on majas kokku kolmes kohas. Kuna on kottpime, müristamine jätkub koos taeva valgeks löömisega ning karjuvateks objektideks on nii Jenni kui maja-alarm, siis palun ma Jennil isale USA-sse helistada. Sealt saame vastuseks, et pange toru ära, turvafirma ilmselt kohe helistab. No paneme siis toru ära ja jääme ootama. Vahepeal läheme Björni vaatama, et kas elus või mitte. Björn magab kõht taeva poole ning ei tee teist nägugi. Uskumatu: selline ragin akna taga + majas sees karjuv alarm ja ta ei kuule mitte midagi. No keegi ei helista meile. Läheme uurime Jenniga käest kinni hoides neid alarmi pulte, kuid ei oska midagi teha. Niisama klahve ka vajutada ei taha, äkki läheb midagi veel hullemaks. Leiame siis alarmipuldilt turvafirma nr ning helistame ise, et klge mis värk on. Ahsoo, või sedasi siis teil...blablabla. Proovivad alarmi maha võtta meile tagasi helistades (me ei tohtinud kõnele vastata). Helistatakse üks kord, teist korda...No mis värk on, võtame telefoni ikkagi vastu - keegi ei räägi, paneme toru ära ja ootame. Helistatakse uuesti, me võtame jälle vastu, keegi ei räägi. Lõpuks laseme telefonil mõned korrad rahus heliseda ja siis vastame. Nemad ei saa meid aidata! Tore! Helsitame uuesti isale USA-sse ja saame alarmi koodi. Lähem vajutame klahvistikul koodi sisse ja lõpuks saabub majas vaikus. Helistame turvafirmasse tagasi ja ütleme, et saime nüüd ise asja korda, pole mehi meie objektile vaja saata. Uhh !!! Tuli välja, et see oli maja üldalarm, mis tööle läks (mitte tuletõrje nagu Jenni väitis, mis oleks hullem olnud kui tavaline alarm). Ilmselt pani see äike oma kärgatuse meie majale lihtsalt nii lähedale, et maja- alarm reageeris sellele. Suure hirmuga südames (nüüd oli ikka minul ka õudne selles SUURES majas lastega üksi kodus olla) läksin kontrollisin, et ega autodele alarm pole peale läinud - ei olnud kusjuures. Kuna pauk käis maja taga, siis läksime tormisel öösel Jenniga veel välja, et uurida, mis seal maja taga siis juhtus. Jube pime oli, mitte midagi polnud näha. Oletasime, et ju sellele välgule meeldis meie basseini metallist serv. Võib-olla...ei tea ju. Samas kolisid naabermajast just inimesed välja, nende maja oli täiesti tühi ja pime. See tegi ka asja jubedamaks, et naabrite majast valgust ei paista :) Uhh ja tagasi toas oli ka jube olla. Ma pole siin olles niimoodi hirmul olnudki. Igastahes oli mul seekord ülimalt hea meel, et Björn sel öösel minu voodis magas :D Lubasin Jennil minu juurde joosta mis iganes ajal kui öösel taas välgutama peaks hakkama ja ütlesin, et pole võimatu, et ma ise tema tuppa jooksen :D Hoiatused antud kobisime teki alla, aga kõik vaheuksed jätsime sel ööl lahti. Paar tuld ka ööseks põlema. Uhh, hirmushirmus!


Aga ühest asjast ei saa ma aru. Sellise kisa-kära peale ei tee mees magades teist nägugi pähe, aga siis kui on vaja, et ta hommikul magaks ja ei ärkaks sel ajal kui mina ärkan, siis võib ta voodist püsti olla paari sekundiga paljalt selle peale, et sina kõrvaltoas näiteks nina nuuskasid või aevastasid või kapiuks kriuksus vms. Arumaeisaa!

Kommentaare ei ole: