neljapäev, oktoober 05, 2006

Õigel ajal õiges kohas olemisest

Eelmine aasta ostsin Rootsis endale saapad. Ennem käisin kaua aega valimas muidugi. Jalanõud on siin jube kallid ning jagunevad kas väga kvaliteetseteks ning kalliteks (enim levinud kaubamärk ECCO) või siis kalliteks ning juba kaugelt näha kehva kvaliteediga jalanõudeks. Leidsin siis ühed odavamad (samas mitte kõige odavamad), mis maksid 500.- SEK. See oli suur ja tähtis ning läbikaalutletud ost, sest panin ju palju raha hakkama. Aga need saapad lagunesid mul talve jooksul niimoodi ära, et mitte ühedki saapad pole niimoodi varem ära lagunenud. Viskasin nad suurema lume kadumise ajal lihtsalt südamerahus minema, sest sellistega pole tõesti mitte midagi peale hakata. Kuigi ilmselt oli saabastel ka mingi garantii, siis ei hakanud mina sellega vaeva nägema. Sel aastal olen ma talveks paremini valmistunud - mul on juba 3 paari uusi! saapaid :) Ei-ei, mitte enam tavalisest poest ostetuid, vaid hoopis second hand´ist. On siin üks väga tänuväärne 3-korruseline second hand kaubamaja, kus terve esimene korrus on kodumaailm: eelkõige nõud (tohututes kogustes imearmsaid ja ilusaid lauaserviise, aga ka kõike muud köögis tarvilikku), kodu kaunistamiseks linikuid, lampe, maale, nipsasjakesi. Eraldi nurk on ka lasteriietele ning mänguasjadele. Teisel korrusel on meesstemaailm + väga normaalse hinnaga kasutatud mööbel. Kolmas korrus on naiste paradiis :) Alates aluspesust ning patsikummist kuni jalanõudeni välja (olemas on ka firmariiete osakond kõikide tuntud kaubamärkidega). Ja just sealt olengi ma leidnud endale jalanõude osakonnast kolm paari tutt-uusi saapaid, millest ükski paar pole eesti rahas maksnud rohkem kui 150 krooni! Proovi sa kuskilt sellise hinnaga saapaid leida. Kusjuures veel väga mugavaid ja nägusaid. 2 paari neist on itaalia firma Vero Cuoio toodang. Kohe kenasti karbikeste sees on need jalanõud seal nagu päris poeski. Seega õigel ajal õiges kohas olemise tõttu olen saanud 3 paari saabaste omanikuks kulutades selleks üldsummas poole sellest rahast, mille kulutasin eelmine aasta 1 paari saabaste ostmiseks!

Kommentaare ei ole: