esmaspäev, september 18, 2006

Kahjulik kakao

Tuli mul ükspäev jube kakao isu peale. No, et pole nii kaua joonud ja oleks õhtul hea end fliisi sisse keerata, raamatut lugeda ja lonks kakaod rüübata. Mõeldud-tehtud! Ostsin Dumle kakao. Mmm...
Täna jõi Jenni kakaod. Marie nägi ja ütles, et " ega see sulle hea pole, kakao on sama kahjulik kui kommid, pole vaja üleliigseid suhkruid sisse kaanida jne bläääblääblää!"Mina olin ka sel ajal köögis ja ei suutnud omi kõrvu uskuda. Miks tal on vaja niimoodi salvata??? Ta teab väga hästi, et keegi teine peale minu seda kakaod ei ostnud. Ma ei saa aru, mis viga on... Üks täiesti normaalne inimene ei või tassitäit kakaod juua või? Kas peaks tema käest seda ka küsima, mida võileiva peale hommikul panna ja mida mitte?

Kusjuures rase olles oli Mariel üks kiiks - polnud see isu jäätise ega hapukurgi järele, vaid hoopis kakao järgi :O Mitu korda võttis teema üles, et kuidas tema ikka ei saa kakaota olla.


Vot siuke seik. Võib-olla mitte midagi tegelikult, aga mina võtsin jälle asja hinge. Täiskasvanud haritud naine ja ussitab nii...kurb :(

Kommentaare ei ole: