pühapäev, mai 14, 2006

Rootsi suurimas lõbustuspargis














Täna käisime Liseberg´i lõbustuspargis. Mul on siis ka nüüd aastane tasuta sissepääs. Karussellita palju tahad. Mul igastahes hakkas ainuüksi vaatamisest pea ringi käima. Seltskond, kes tänasest päevast lõbustuspargis osa võttis oli järgmine (vaata esimest pilti) : Zid (Björni klassivend), Björn, Nina, mina ja Jenni, kes pilti teeb. Jenni leiad järgmiselt pildilt jänesega. Kisa oli päeva jooksul päris palju > mina tahan sinna; mina tänna; ma tahan hamburgerit; nüüd tahan ma pissile; mina ei taha järjekorras viimane olla; tahan jäätist nüüd; külm on!; mina ei taha sinna, kuhu sina tahad minna; miks me kommi ei osta; tahan veel kümme korda selle autoga sõita; mina ei saa mitte kunagi, mida mina tahan jne. Kokku 8 tundi :) Aga pole hullu! Söötsin neil Burger Kingis kõhud täis ja lasin neil omapäi ka ringi joosta. Ise istusin välikohvikusse, võtsin kohvi ja mustikamuffini, nautisin ilusat ilma ning lugesin raamatut.

Kommentaare ei ole: